Thursday, May 28, 2009

salam kasih orang di sini

Bismillahirrahmanirrahim..
Alhamdulillah, inilah kali pertama muna post dari jauh ni
sekarang, muna berada di dalam library Universiti Sains Islam Malaysia
dah jadi orang negeri sembilan konon2nya

Kalau tanya perasaan sekarang,
muna pun tak tahu
tapi yang penting, ada gembira dan ada juga sedih sikit2
normal la macam tu kan?

Sebenarnya, muna bukanlah nak berceloteh panjang di sini
tapi cuma mahu ingatkan diri
laman universiti bukan seperti di bangku persekolahan
murid gagal, guru kerisauan
tapi di laman ini
gagal pelajaran tanggunglah sendiri
Dakwah juga jangan dilupakan
kerana ramai di sekeliling yang memerlukan

buat ummi, abah, kakak dan adik2 di rumah
jangan risau, kat sini muna ok aja
buat teman2 seperjuangan yang dah lama muna rindukan
salam perjuangan dan ukhuwwah muna titipkan

ilalliqa'
wassalam

2 comments:

+akufobia+ said...

all the best.doakan yang terbaik untuk kamu+orangorang yang kamu sayangi.ngee.ayook.da startstart rindu kawan.lalala.semoga DIA tenangkan hatihati yang gundah gulana.

theSPREADER said...

salam org negeri. bila nak dtg lawat org hulu selangor? wa...rindunye!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails